Που θα παράγονται τα νέα τουρκικά αυτοκίνητα;
Το εργοστάσιο θα ολοκληρωθεί εντός 18 μηνών και το πρώτο αυτοκίνητο θα βγει από τη γραμμή παραγωγής το τελευταίο τρίμηνο του 2022.
Τον περασμένο Δεκέμβριο, ο Τούρκος Πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, παρουσίασε τα νέα πρωτότυπα ηλεκτρικά SUV και sedan, που θα παράγονται στην Τουρκία, από την πρώτη μέχρι και την τελευταία βίδα. Για τον Ερντογάν ήταν ένα όνειρο εξήντα ετών, το οποίο εν τέλει θα πραγματοποιηθεί, αφού ο κύβος ερρίφθη και για το που τελικά θα παράγονται και πότε θα ξεκινήσει η κατασκευή τους.
Το εργοστάσιο θα ολοκληρωθεί εντός 18 μηνών και το πρώτο αυτοκίνητο θα βγει από τη γραμμή παραγωγής το τελευταίο τρίμηνο του 2022. Η Προύσα θα είναι το μέρος που θα χτιστεί το εργοστάσιο, όπου διαθέτει και η Fiat εργοστάσιο, όπως και άλλες εταιρίες στην Τουρκία (Toyota, Honda, Hyundai, Ford και Renault).
Ο Τούρκος Υπουργός Βιομηχανίας και Τεχνολογίας Μουσταφά Βαράνκ δήλωσε ότι το πρώτο τουρκικό αυτοκίνητο θα είναι ένα έξυπνο αυτοκίνητο και φιλικό προς το περιβάλλον, καθώς και ότι θα παραχθεί σε ένα εργοστάσιο που θα είναι «πράσινο». Στην πρώτη φάση, το εργοστάσιο θα απασχολεί περίπου 5.000 εργαζόμενους, ενώ στην περίοδο της πλήρους παραγωγικής ικανότητας, αναμένεται να προσφέρει περίπου 20.000 θέσεις εργασίας. Τα δύο νέα μοντέλα είναι σχεδιασμένα από το διάσημο ιταλικό οίκο Pininfarina και θα κατασκευάζονται από την κοινοπραξία, Turkey’s Automobile Initiative Group (TOGG).
Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες θα υπάρχουν δυο εκδόσεις ισχύος, 200 και 400 ίππων. Η ισχυρότερη θα επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,2 δλ., ενώ η αυτονομία θα αγγίζει τα 500 χιλιόμετρα. Η λιγότερο δυνατή θα χρειάζεται 7,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και η αυτονομία του θα φτάνει τα 300 χλμ. Όσον αφορά την μπαταρία, θα μπορεί να φορτιστεί έως και το 80% της συνολικής της χωρητικότητας σε λιγότερο από 30 λεπτά. Η έκδοση των 200 ίππων θα είναι πισωκίνητη, με έναν μόνο ηλεκτροκινητήρα, ενώ η δυνατότερη των 400 ίππων θα είναι 4κίνητη, με τα ηλεκτρικά μοτέρ να βρίσκονται στον εμπρός, αλλά και στον πίσω άξονα.
Πηγή: autogreeknews.gr