Νέα και πιο «γήινη» Porsche 911 Turbo
Η Porsche 992 Turbo S έχει συνεπάρει τους πάντες με την σοκαριστική ταχύτητα και την ευχρηστία της στην καθημερινή χρήση.
Η Porsche 992 Turbo S έχει συνεπάρει τους πάντες με την σοκαριστική ταχύτητα και την ευχρηστία της στην καθημερινή χρήση, οδηγώντας πολλούς να την ανταμείβουν με τον χαρακτηρισμό του «καλύτερου αυτοκινήτου στον κόσμο». Έναν τίτλο που διεκδικεί ευθέως η πιο προσγειωμένη 992 Turbo.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Εμφανισιακά είναι ολόιδια με την μεγαλύτερη αδελφή. Οι μόνες αλλαγές εντοπίζονται στις τέσσερις, τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης, οι οποίες είναι προαιρετικές στην S (δυο μεγάλες οβάλ στάνταρ εκεί). Επίσης, οι πιο παρατηρητικοί θα παρατηρήσουν τις σιδερένιες δισκόπλακες των 408 χλστ. και 380 χλστ. (εμπρός-πίσω) πίσω από τους 20άρηδες τροχούς, έναντι των στάνταρ κεραμικών 419 χλστ. και 390 χλστ. της S (εδώ στον προαιρετικό εξοπλισμό). Τέλος, συναντάμε το διαφορετικό σήμα στη βάση της αεροτομής (911 Turbo αντί Turbo S). Κατά τα άλλα, έχουμε να κάνουμε με το ίδιο αυτοκίνητο.
Κάτι που ισχύει και εντός. Δέρμα παντού, οθόνη αφής 10,9 ιντσών και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα σε 14 διαφορετικές θέσεις. Το Porsche Dynamic Chassis Control είναι προαιρετικό και η σπορ εξάτμιση είναι προαιρετικά.
Κάτω από το αμάξωμα, η μόνη διαφοροποίηση αφορά τις χαμηλότερες πιέσεις στα τούρμπο του εξακύλινδρου boxer των 3.8 λίτρων. Κατ’ επέκταση, η ισχύς έχει μειωθεί από τα 650 στα 580 άλογα και η ροπή από τα 800 στα 750 Nm. Η κίνηση μεταφέρεται στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος τετρακίνησης και του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη PDK, με το αναθεωρημένο PTM (Porsche Traction Managenent) να μπορεί να μεταφέρει μέχρι 500 Nm στον εμπρός άξονα. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 2,7 δλ. (2,8 δλ. η Convertible) και η τελική ανέρχεται στα 319 χλμ./ώρα. Συγκριτικά με την Turbo S, χάνει μόλις 1 δέκατο στο 0-100 χλμ./ώρα (2,6 και 2,7 δλ. για Coupe και Convertible) και 11 χλμ./ώρα τελικής (330 χλμ./ώρα).
Το σημαντικότερο νέο, αφορά την απώλεια σε έναν άλλο τομέα: αυτόν της τιμής. Η 992 Turbo στις Η.Π.Α. ξεκινά από τις 170.800 δολάρια (149.894 ευρώ), με την Convertible να ανεβαίνει στις 183.600 δολάρια (161.128 ευρώ). Οι Turbo S ξεκινούν από τα 203.500 και 216.300 δολάρια αντίστοιχα (178.592 και 189.795 ευρώ). Δηλαδή εξοικονομούνται σχεδόν 30.000 για ένα αυτοκίνητο που υστερεί ελάχιστα σε επιδόσεις!
Πηγή: autogreeknews.gr