Τέρατα αξιοπιστίας τα μικρά Hyundai
Μεταξύ των κορυφαίων σε αξιοπιστία εταιρειών με βάση τις έρευνες που γίνονται παγκοσμίως και σε μεγάλες αγορές (Η.Π.Α., Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο), είναι η Hyundai.
Η αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου και γενικά τα προβλήματα που ενδέχεται να παρουσιάσει ή όχι κατά τη διάρκεια της χρήσης του, είναι ένας τομέας τον οποίο πολλοί αγοραστές τον λαμβάνουν σοβαρά υπόψη. Είτε πρόκειται για καινούργιο αυτοκίνητο που καλύπτεται από την εργοστασιακή εγγύηση και οι όποιες βλάβες δεν χρεώνονται στον ιδιοκτήτη, είτε για μεταχειρισμένο όπου εδώ την παραμικρή βλάβη την πληρώνει ο κάτοχος, μεγάλη σημασία έχει και η χρήση του αυτοκινήτου.
Όσο καλά να είναι κατασκευασμένο ένα αυτοκίνητο, αν ο οδηγός του δεν το προσέχει στην συντήρησή του και οδηγεί άτσαλα, τότε είναι σίγουρο ότι οι πρόωρες φθορές που προκαλεί θα έχουν και το ανάλογο τίμημα. Επίσης, δεν σημαίνει ότι ένα ακριβό αυτοκίνητο δεν εμφανίζει βλάβες και ένα φθηνότερο θα είναι συνέχεια στο συνεργείο ή το αντίθετο.
Μεταξύ των κορυφαίων σε αξιοπιστία εταιρειών με βάση τις έρευνες που γίνονται παγκοσμίως και σε μεγάλες αγορές (Η.Π.Α., Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο), είναι η Hyundai και τα αυτοκίνητά της βρίσκονται στις κορυφαίες θέσεις, με πολύ ευχαριστημένους κατόχους. Άλλωστε και στην Ελλάδα, οι περισσότεροι θα έχετε ακούσει από το στόμα ιδιοκτητών Hyundai ότι τα πηγαίνουν στο συνεργείο μόνο για service και ότι δεν τα αλλάζουν με τίποτα.
Ας δούμε όμως και τι αναφέρει έρευνα για τρία μικρά και πολύ δημοφιλή μοντέλα της Hyundai, το Getz, το i10 και το i20. Τα αποτελέσματα προέρχονται από την Βρετανική Reliability Index με τις χιλιάδες αναφορές κατόχων και αποτελούν ένα πολύ καλό δείγμα. Με μέσο όρο το 100, το Getz (μοντέλα 2002-2009) έχει πετύχει σκορ μόλις 9. Δεν είναι τυχαίο ότι και στην εγχώρια αγορά είναι ψηλά στις προτιμήσεις των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων γιατί είναι πρακτικό, καλά εξοπλισμένο και δεν χαλάει.
Τέρας αξιοπιστίας είναι και το Hyundai i10 (μοντέλα από το 2008 έως σήμερα), όπως ήταν παλαιότερα και τα Atos, τα οποία δεν πάθαιναν τίποτα και ήταν πάμφθηνα. Το i10 έχει πετύχει σκορ 12 (με μέσο όρο το 100). Το τρίτο μικρό αυτοκίνητο της Hyundai, το i20 (μοντέλα 2009 έως σήμερα), έχει δείξει και αυτό άριστη «διαγωγή» με σκορ 14. Μάλιστα, το Hyundai i20 είχε κατακτήσει τον τίτλο του καλύτερου μικρού αυτοκινήτου στην έκθεση της TÜV για το 2019, με μέσο όρο βλαβών μόλις 3% στις δοκιμές τεχνικού ελέγχου της TÜV Γερμανίας.
Πολύ ευχαριστημένους κατόχους έχουν και τα υπόλοιπα μοντέλα της Hyundai, όπως είναι το Tucson στην κατηγορία των κόμπακτ SUV στις Η.Π.Α., στην πρόσφατη έρευνα ικανοποίησης κατόχων, που δημοσίευσε η J.D Power.
Πηγή: autogreeknews.gr