Νέα και πανίσχυρη υβριδική Lamborghini Sian Roadster
Η Lamborghini αποκάλυψε την τελευταία προσθήκη «εκτροφείο ταύρων» της, με την υβριδική τεχνολογία, την ρηξικέλευθη εμφάνιση και τις καταιγιστικές επιδόσεις σε πρώτο πλάνο.
Η Sian αποκτά Roadster έκδοση και γίνεται η ισχυρότερη ανοιχτή Lambo όλων των εποχών. Κι αυτό, χάρις στον υβριδικό V12 των 6.5 λίτρων. Επί της ουσίας πρόκειται για τον κινητήρα που συναντάμε στις Aventador, όμως εδώ συνεργάζεται με ένα ήπιο υβριδικό σύνολο 48 Volt. Ένας ηλεκτροκινητήρας 35 ίππων είναι ενσωματωμένος στην έξοδο του κιβωτίου, με την συνολική απόδοση να φτάνει τους 819 ίππους και να στέλνει την Sian Roadster στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε λιγότερο από 2,9 δλ., ενώ η τελική να ξεπερνά τα 350 χλμ./ώρα.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Οι Ιταλοί ανακοινώνουν πως υπάρχει μια μικρή δυνατότητα κίνησης αμιγώς με το ρεύμα, κάτι που συναντάμε σπάνια σε mild hybrid αυτοκίνητα. Όχι ότι μιλάμε για κάτι απίστευτο, σε ταχύτητες παρκαρίσματος κινείται ως ηλεκτρική η Sian. Αλλά και πάλι, να βλέπεις ένα τέτοιο φαντασμαγορικό θέαμα να παρκάρει χωρίς να ακούγεται το παραμικρό, πρέπει να είναι εμπειρία.
Αν η εμφάνιση σας θυμίζει κάτι από Countach, έχετε πέσει διάνα. H διαμόρφωση του πίσω μέρους και του καλύμματος του κινητήρα, που θυμίζουν φτερά, είναι η τεχνοτροπία «Periscopio» και την πρωτοείδαμε στην εμβληματική Lamborghini των 80’s, ενώ το ίδιο ισχύει για τους δυο αεραγωγούς στην κορυφή. Οι αεραγωγοί στο κάλυμμα δε, είναι ενεργοί και ανοιγοκλείνουν αναλόγως θερμοκρασίας και ταχύτητας.
Η Lamborghini δηλώνει υπερήφανη για τον υπερπυκνωτή που χρησιμοποιεί, αντί της παραδοσιακής μπαταρίας ιόντων-λιθίου. Σύμφωνα με τους Ιταλούς είναι το ίδιο ισχυρός με μια μπαταρία, αλλά 3 φορές ελαφρύτερος. Εξ ου και το συνολικό βάρος του υβριδικού συστήματος, που διατηρείται μόλις στα 37 κιλά και επιτρέπει αναλογία κιλών/ίππο στο 2,0. Δίνει ώθηση σε ταχύτητες έως 130 χλμ./ώρα, κάνοντας την Sian 10% ταχύτερη από ένα αυτοκίνητο αντίστοιχων προδιαγραφών χωρίς την υβριδική υποβοήθηση.
Μόλις 19 θα κατασκευαστούν, για άγνωστο μέχρι τιμής αντίτιμο (κατά πάσα βεβαιότητα πολύ πάνω από εκατομμύριο). Όλες έχουν πωληθεί, με τους αγοραστές να έχουν τη δυνατότητα για εξατομίκευση κορυφαίου επιπέδου, που τους επιτρέπει να χαράξουν μέχρι τα αρχικά τους στους αεραγωγούς.
Πηγή: autogreeknews.gr