Τερματισμός στο Ράλλυ Ακρόπολις για τους Μάνο και Κώστα Στεφανή
Οι Μάνος και Κώστας Στεφανής κατάφεραν να ανέβουν στη ράμπα τερματισμού του πιο σκληρού και δύσκολου Ράλλυ Ακρόπολις των τελευταίων ετών.
Οι Μάνος και Κώστας Στεφανής κατάφεραν να ανέβουν στη ράμπα τερματισμού του πιο σκληρού και δύσκολου Ράλλυ Ακρόπολις των τελευταίων ετών, γιορτάζοντας ιδανικά την επετειακή συμμετοχή του συνοδηγού στον εθνικό μας αγώνα.
Με τον καλύτερο τρόπο ολοκληρώθηκε η περιπέτεια των Μάνου και Κώστα Στεφανή, οι οποίοι τερμάτισαν στην 35η θέση της γενικής κατάταξης του φετινού Ράλλυ Ακρόπολις, με το Ford Fiesta Rally3 της M-Sport Πολωνίας.
Παράλληλα, ήταν 11οι στο WRC3 για αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally3, ενώ βρέθηκαν και στην 6η θέση μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Το έργο του πληρώματος της Traction Rally Team στον 10ο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ μόνο εύκολο δεν ήταν, καθώς ο φετινός αγώνας ήταν κατά γενική ομολογία ο πιο δύσκολος των τελευταίων ετών.
Το πρόγραμμα της τρίτης και καταληκτικής ημέρας, η οποία πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου, περιλάμβανε 3 ειδικές διαδρομές (Οινοχώρι – 17,47 χλμ., Ελευθεροχώρι Χ 2 – 18,29 χλμ.) συνολικού μήκους 54,05 αγωνιστικών χιλιομέτρων, οι οποίες ολοκλήρωσαν το «μενού» των 15 ειδικών διαδρομών του τριημέρου, οι οποίες είχαν συνολικό μήκος 305,30 αγωνιστικών χιλιομέτρων.
Έχοντας αποφύγει τα προβλήματα κατά τις δύο πρώτες, ιδιαίτερα απαιτητικές αγωνιστικές ημέρες, οι Μάνος και Κώστας Στεφανής γνώριζαν πως πρέπει να διατηρήσουν την ίδια στρατηγική, έχοντας ως βασικό γνώμονα την προστασία του αυτοκινήτου.
Με αυτό το σκεπτικό, κινήθηκαν αρκετά συντηρητικά στην εναρκτήρια ειδική διαδρομή της ημέρας (Οινοχώρι), ενώ το πρώτο πέρασμα από την ειδική διαδρομή Ελευθεροχώρι ακυρώθηκε για εκείνους, λόγω μικρής εξόδου προπορευόμενου αυτοκινήτου.
Έτσι, απέμενε μόνο το δεύτερο πέρασμα από το φημισμένο, αλλά πολύ σκληρό φέτος, Ελευθεροχώρι, που αποτέλεσε και την Power Stage, προκειμένου το δίδυμο να φτάσει, για πρώτη φορά μαζί, στον τερματισμό της Λαμίας.
Όπερ και εγένετο, με τον Μάνο Στεφανή να γεύεται για πρώτη φορά τον τερματισμό στον κορυφαίο ελληνικό αγώνα ράλλυ. Την ίδια ώρα, ο Κώστας Στεφανής επισφράγισε με τον καλύτερο τρόπο την 30ή συμμετοχή σε 49 χρόνια -γεγονός που τον έφερε στη δυάδα αγωνιζόμενων παγκοσμίως με αγωνιστική καριέρα τόσο μεγάλης διάρκειας*- καθώς ανέβηκε στη ράμπα του τερματισμού για 16η φορά!
Όπως συμβαίνει πάντοτε, ο τερματισμός στο Ράλλυ Ακρόπολις είναι μια μεγάλη επιτυχία για κάθε ελληνικό πλήρωμα, ενώ το συγκεκριμένο επίτευγμα αποκτά ακόμη μεγαλύτερη διάσταση φέτος, λόγω της σκληρότητας των ειδικών διαδρομών, που επέφερε πολλές εγκαταλείψεις.
Ραντεβού τον επόμενο Ιούνιο, για το Ράλλυ Ακρόπολις 2025!
Αναλυτικά οι δηλώσεις:
Μάνος Στεφανής: «Είμαι πολύ χαρούμενος που καταφέραμε να τερματίσουμε το Ράλλυ Ακρόπολις. Μεγάλωσα σε ένα περιβάλλον όπου ο συγκεκριμένος αγώνας ήταν το γεγονός της χρονιάς, οπότε να βρίσκομαι στη ράμπα του τερματισμού με τον Κώστα ως συνοδηγό, σε αυτήν την επετειακή για εκείνον συμμετοχή, είναι ότι καλύτερο. Ο φετινός αγώνας ήταν δύσκολος και σκληρός, όμως θεωρώ ότι με δεδομένη και την αγωνιστική μου αποχή, κινηθήκαμε πολύ καλά, γνωρίζοντας διαρκώς τι πρέπει να κάνουμε ώστε να φτάσουμ στον τερματισμό. Το Ford Fiesta Rally3 ήταν εξαιρετικό σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Ευχαριστώ πολύ την Coral A.E. - Shell Licensee, χωρίς την οποία η συμμετοχή αυτή δε θα ήταν εφικτή, καθώς και την M-Sport Πολωνίας για το άψογο αυτοκίνητο. Φυσικά, δε θα μπορούσα να μην ευχαριστήσω τον Κώστα, όχι μόνο για αυτό το Ακρόπολις, αλλά για όσα έχουμε περάσει ως τώρα».
Κώστας Στεφανής: «Η επιστροφή στη ράμπα τερματισμού του Ράλλυ Ακρόπολις, αφήνει πάντοτε μια πολύ γλυκιά γεύση. Ιδιαίτερα φέτος όμως, έχει ξεχωριστή σημασία, καθώς συμπίπτει με τον εορτασμό 30 συμμετοχών σε 49 χρόνια παρουσίας, οπότε τα συναισθήματά μου είναι πολύ έντονα. Επιπλέον, είναι ο πρώτος μας τερματισμός μαζί με τον Μάνο και αυτό το θέλαμε πολύ, καθώς στις προηγούμενες προσπάθειες, πάντοτε κάποια ατυχία μας στερούσε αυτή τη δυνατότητα. Ο αγώνας μου θύμισε πραγματικά τα Ακρόπολις της δεκαετίας του ’70, όμως με σωστή στρατηγική και αυταπάρνηση, τα καταφέραμε. Θέλω να ευχαριστήσω και εγώ από την μεριά μου την Coral A.E. - Shell Licensee για την υποστήριξη, καθώς και την M-Sport Πολωνίας για το εξαιρετικό Ford Fiesta Rally3, που δεν αντιμετώπισε κανένα σημαντικό πρόβλημα σε όλο το αγωνιστικό τριήμερο. Καλή αντάμωση στα βουνά».